Tillfällig blogg, i väntan på bättre tider

Jaha... Då får man snällt skaffa en tillfällig blogg, vi har missat att betala för domänen så både mail och blogg kommer att ligga nere tillsvidare. Har tyvärr inte råd att betala för den så som det ser ut just nu, men jag kommer att skriva ut här när den är igång igen.
 
Idag, var ute med Dipp i morse, en runda på 7.37 km och sen när vi kom hem så bytte jag bara kläder, tog kameran och skulle till en bergsknalle där vi varit innan, där skulle jag ta lite kaffe och försöka njuta av lugnet. Så, jag följde järnvägen en liten bit, dock för långt...
 
Så, när jag väl svängde upp i skogen så gick jag typ runt det berget jag skulle till och tillslut så stod jag i ett kärr och kalhygge, där undrade jag var jag befann mig. Så jag fortsatte att gå i hopp om att hitta "vårat" berg. Men nej.. Så tillslut så kom jag till en asfalterad väg och då visste jag vart jag var.
 
Så då tänkte jag att "om jag gått ut för att sitta i skogen och dricka kaffe, då måste jag göra det". Så jag tog upp min termos och satt bara. Där jag Skulle varit är det en rätt fin utsikt, men jag fick nöja mig med denna.
 
 
 
Inte riktigt denna utsikt var jag ute efter.. Men men... jag fick både långpromenad på morgonen och sen även skog.
Sen efter allt strul med mitt borndestöd så ringde jag innan och hen jag pratade med visste inte riktigt när hen hade bokat in mig, men vi skulle höras i morgon, men troligen så var planen nästa vecka.
 
Men, nu ska jag hoppa in i duschen och sen få på mig torra strumpor, mina fötter fick sig årets första dopp... Så kan det gå om man inte håller koll på tillvaron. Men det var lite spännande, tills jag hörde röster, jag var inte ensam i skogen.
 
Såg dock ingen, men jag hörde både prat och hur den ena hostade. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sadnessgirl.blogg.se

En blogg som handlar om min kamp mot ett friskare liv. Vissa inlägg kan vara triggande och då sätter jag lösenord på dom. Vill du ha lösenordet så maila mig på [email protected] Jag kan inte lova att du får det dock, men skriv lite vem du är.

RSS 2.0