Kaos - jävla torsdag

Vaknade för tidigt idag, men sen kom jag på att det var bra för jag skulle till polisen och fixa nytt id-kort. 

Första bilden, då såg jag ut som någon som rymt från kåken eller något. 

Fattar inte varför man inte får le på bilderna. Inte för att jag ler så mycket på kort, men tar jag en selfie så ser jag inte kriminell ut i alla fall. 

I väntan på tåget så dök det upp otrevliga mail, jag kan inte gå in på detaljer dock, men det fick min dag att rasa i alla fall. 

Nu är jag hemma igen, vilket är skönt för jag är grymt trött. 
En tur till Södertälje och polisen räckte tydligen för att tömma mig på energi. 

Nu funderar jag på att försöka städa lite på rummet, allt på byrån ligger i en salig röra typ. Måste göras när det är ljust ute för jag har ingen taklampa, så då blir det vara jobbigt att städa om jag bara har mina smålampor. 

Ska, någon månad gå till secondhand och se om jag hittar någon lampa, en typ plafond eller vad de heter. 

Nog om allt, nu ska jag försöka vila lite, tanka energi så jag orkar med resten av dagen 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sadnessgirl.blogg.se

En blogg som handlar om min kamp mot ett friskare liv. Vissa inlägg kan vara triggande och då sätter jag lösenord på dom. Vill du ha lösenordet så maila mig på [email protected] Jag kan inte lova att du får det dock, men skriv lite vem du är.

RSS 2.0