Redan helg...

Det känns som att det nyss var tisdag, men nu är det redan lördag. Fattar inte var veckan tog vägen. Igår var jag ju till Södertälje, något som var en smula trivsamt trots starten på dagen. 
Skulle åka med tåget som gick 10:57 men eftersom det var några i Järna som tyckte att det var kul att vistas på spårområdet så blev det tåget inställt.
 
Fick då ta nästa tåg och då skulle jag ha 10 minuter på mig att hinna till polisstationen, visste inte riktigt hur jag skulle hitta dit dock. Men jag blev bara 5 minuter sen.
Sen när jag var klar så gick jag i lugnt tempo mot stationen och när jag kom ner så visade det sig att tåget tillbaka till Gnesta skulle gå om 5 minuter.
 
På kvällen stod vi i köket, jag och Anneli och fixade maten, hon tyckte att jag skulle vara med för att få annat att tänka på, vilket nog var bra. Skönt att jag har dom i alla fall, men jag ska försöka bli bättre på att säga till om/när jag mår riktigt dåligt. Jag måste lära mig att prata.
 
Jag var ju hos en psykoterapeut i början på veckan, minns inte vilken dag, men hon sa att de inte kunde göra något för mig för att jag mådde så pass dåligt. Så jag skulle ringa till psykakuten istället och vänta på att allt ska komma igång på psyk i Södertälje.
 
Psyk i Gnesta, där har de bara så att man får träffa någon 10 gånger och om de anser att man behöver mer hjälp så remitterar de en vidare. Men jag tycker att jag borde ju kunnat få fortsätta träffa någon några gånger till i alla fall. Men nej.
 
Nu, frukost, kattlådor, disk och slänga sopor är avklarat. Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag. Funderar på att ta en promenad, men problemet är att jag har en liktorn på lilltån och det gör så jävla ont!! Alltså, liktorn på höger fot, ont i höger knä och ont i höger höft. Jag tror dock att höften gör ont för att jag belastar mig fel när knät gör så ont. Värst är ju när man går i trappor.
 
Men jag ska ju till Nyköping på tisdag för att röntga knät. Se vad som är fel. Läkaren jag träffade här sa ju inflammerat ledband och att jag skulle få sprutor, antar att det är kortison.
Men men... Nu ska jag fixa en spellista tror jag, så jag har något att lyssna på när jag är ute och går.. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sadnessgirl.blogg.se

En blogg som handlar om min kamp mot ett friskare liv. Vissa inlägg kan vara triggande och då sätter jag lösenord på dom. Vill du ha lösenordet så maila mig på [email protected] Jag kan inte lova att du får det dock, men skriv lite vem du är.

RSS 2.0